תפריט
  • He-En

בעידן שבו הפרסומות נמצאות בכל פינה, עולם פרסום החוצות עדיין מהווה כלי משמעותי ואפקטיבי בתמהיל השיווק. אך איך נוכל לגרום למותג שלנו לבלוט בין כל השאר?
התשובה היא בשילוב של חדשנות בקמפיין.

חברת JCDecaux משלבת מזה שנים רבות בעולם ובישראל פתרונות פרסום חוצות חדשניים שמאפשרים לספר את סיפור המותג בצורה חווייתית ומרגשת -  כזו שתגרום לקהל היעד שלכם להתחבר אליו ברמה אחרת. פתרונות הפרסום שלנו משלבים אלמנטים המעודדים אינטראקציה עם קהל היעד ומצליחים ליצור מודעות וזכירות למסר שהקמפיין מעביר.

הכח של חדשנות

בעידן המודרני, קהל הצרכנים מחפש חוויות מותג בלתי נשכחות. הצרכנים מחפשים אינטראקציה, התאמה אישית וחיבור אמיתי . בני דור ה-Z, במיוחד, מראים העדפה ברורה לשיווק יצירתי וחדשני* – 30% מהם אומרים כי ניסו מותג חדש בעקבות השיווק הייחודי שלו. הפתרונות הקריאטיבים של JCDecaux הם המפתח לכך, ומציעים גישה מותאמת אישית לכל מסע פרסום, שהופכים אותו לחוויה ויוצרת חשיפה גם במדיות נוספות.
* על פי נתוני SAP Emarsys

המרחב העירוני כבמה הייחודית שלך

דמיינו את המרחב העירוני כבמה ייחודית שבה המותג שלכם הוא הכוכב. בעזרת עיטוף ריהוט חוצות, המותג מקבל את תשומת הלב הראויה לו. בין אם מדובר בעיטוף פנימי, חיצוני, או 360 מעלות, הנוכחות של המותג במרחב הציבורי מתעצמת בזכות יצירתיות בלתי מתפשרת. הוספת אלמנטים אינטראקטיביים, כגון התנסות במוצר בתחנה, שילוב של מסכים דיגיטליים וחלונות ראווה ייחודיים המהווים במה למותג שלך, יוצרים חוויה שונה ובלתי נשכחת עבור הקהל ומעלים את זכירות המותג.
שילוב של חדשנות כחלק מקמפיין קלאסי ברחבי העיר מהווה חיזוק משמעותי לקמפיין. ככל שהרפיטציה גדולה יותר כך המותג יצליח לצבוע את העיר וליצור נראות מוגדלת במרכז העיר. 

case study: בדיקת ההשפעה על המותג בקרב הנחשפים לקמפיין חדשנות

במחקר שנעשה על ידי JCDecaux UK בחנו את השפעות שילוב קמפיין חדשנות על המותג.
המחקר מצא כי חלה עליה משמעותית במודעות למותג, מהירות זיהוי המותג ובמעורבות הרגשית כלפיו.

דוגמה 1 - Coca Cola x SMEG

קמפיין חדשנות של המותג Diet Coke בשיתוף פעולה עם חברת SMEG נוצר במטרה לקדם פעילות שיווקית של תחרות נושאת פרסים. הקמפיין כלל עיטוף התחנה מבפנים ובחוץ, בשילוב הבניה מיוחדת של דלת מקרר 3D בתחנת אוטובוס בגובה העיניים. על גבי התחנה הוצג קוד QR שהוביל להרשמה לתחרות. בביצוע הזה המותג רצה להתחבר לאופן צריכת המוצר ולכן בחר לשים אותו בפרונט בתוך מקרר מדומה, והחיבור הזה מגיע גם לפרס שהוענק לזוכים בתחרות - מקררים של SMEG מלאים בפחיות דיאט קולה.

jcdecaux diet cokeקמפיין חדשנות לדיאט קולה המשלב הבניה מיוחדת של דלת מקרר בתחנה

דוגמה 2 - Hendricx רצו לחשוף את העוברים והשבים לסיפור המותג המיוחד, ובחרו לעשות זאת על ידי הפיכת הנסיעה היומית השגרתית לתחנה בדרך לעולם אחר ושונה. הקמפיין שילב עיטוף 360 המייצר חווית ניראות הוליסטית. כמו כן בחרו להוסיף צמחיה על גג התחנה שמושכת תשומת לב ומגדילה את בולטות המותג במרחב הציבורי.

jcdecaux hendricxהנדריקס בקמפיין המשלב עיטוף תחנה ורצפה ופרחים על הגג

מותאם לכל צורך

עם מגוון רחב של אפשרויות – מעיטוף מלא ועד פתרונות מותאמים אישית –נעצב את החוויה המדויקת המתאימה למותג ולקהל היעד שלכם. JCDecaux מאפשרת שימוש חכם וקראטיבי במימד העירוני, מה שמבטיח חיבור יצירתי ובלתי נשכח עם הקהל שלכם.

עכשיו הזמן לקחת את המותג שלכם לשלב הבא באמצעות פתרונות החדשנות של JCDecaux, ולהפוך את הפרסום בחוצות לחוויה בעלת השפעה שמספרת את סיפור המותג בצורה המרתקת ביותר.

Source: JCDecaux UK, System1, Creativity with impact, 2023

רוצים ללמוד עוד על פתרונות חדשנות אפשריים לקמפיין שלכם?


 

Published in חדשות אחרונות