המסכים הדיגיטליים של JCDecaux ממוקמים בלב תל אביב, ועל כן מאפשרים וידאו בתנועה מלאה (בניגוד לכבישים מהירים דוגמת איילון) בנוסף יש להן יכולות פרסום מתקדמות וחדשניות, המאפשרות להתאים את המסר הפרסומי למגוון הזדמנויות צריכה. אפשרויות אלה מאפשרות להעביר גם תוכן מורכב, ולהעלות את רלוונטיות המסר ואפקטיביות הקמפיין.
תוכן קונטקסטואלי מאפשר למותג לדבר אל הקהל שלו בצורה שהוא רוצה, ובכך לספק ללקוחות תוכן רלוונטי ואינטראקטיבי יותר. יצירת תוכן קונטקסטואלי מעניקה למפרסמים מעורבות עמוקה יותר עם הקהל שלהם, ומגבירה את המודעות, הזיכרון והתפיסה של המותג.
מחקרים רבים מראים כי מסרים המותאמים להזדמנות צריכה (קונטקסט) יוצרים עניין, מושכים תשומת לב והופכים לרלונטיים יותר עבור הצרכנים ובכך מעלים את אפקטיביות הקמפיין בלמעלה מ- 18% ביחס לכל קמפיין דיגיטל אחר.
מקסמו את הקמפיין שלכם באמצעות פרסום דיגיטלי אפקטיבי, משולב תנועה מלאה ומותאם למגוון הזדמנויות צריכה.