תפריט
  • He-En

המסכים הדיגיטליים של JCDecaux ממוקמים בלב תל אביב, ועל כן מאפשרים וידאו בתנועה מלאה (בניגוד לכבישים מהירים דוגמת איילון) בנוסף יש להן יכולות פרסום מתקדמות וחדשניות, המאפשרות להתאים את המסר הפרסומי למגוון הזדמנויות צריכה. אפשרויות אלה מאפשרות להעביר גם תוכן מורכב, ולהעלות את רלוונטיות המסר ואפקטיביות הקמפיין.

תוכן קונטקסטואלי מאפשר למותג לדבר אל הקהל שלו בצורה שהוא רוצה, ובכך לספק ללקוחות תוכן רלוונטי ואינטראקטיבי יותר. יצירת תוכן קונטקסטואלי מעניקה למפרסמים מעורבות עמוקה יותר עם הקהל שלהם, ומגבירה את המודעות, הזיכרון והתפיסה של המותג.

 

מחקרים רבים מראים כי מסרים המותאמים להזדמנות צריכה (קונטקסט) יוצרים עניין, מושכים תשומת לב והופכים לרלונטיים יותר עבור הצרכנים ובכך מעלים את אפקטיביות הקמפיין בלמעלה מ- 18% ביחס לכל קמפיין דיגיטל אחר.

 

מקסמו את הקמפיין שלכם באמצעות פרסום דיגיטלי אפקטיבי, משולב תנועה מלאה ומותאם למגוון הזדמנויות צריכה.

תוספת של 18% באפקטיביות הקמפיין!

טמפרטורה ומזג אוויר


ניתן להציג על גבי המסכים הדיגיטליים קריאייטיבים שונים ומתחלפים בהתאם לתנאי מזג האוויר הנוכחיים ולטמפרטורה. ההפעלה הבסיסית שלנו לפי מזג האוויר כוללת: שמש, חום, קור, רוח וגשם.

Jcdecaux dynamic dooh starbucks
dooh temp trigger
dooh time of the day trigger 2
dooh time of the day trigger

שעה ביום

 

ניתן להציג על גבי המסכים הדיגיטליים שלנו קריאייטיבים מתחלפים בהתאם לשעה ספציפית ביום. למשל קמפיין של  קפה בשעות הבוקר,  ארוחת צהריים בשעות הצהריים, וארוחת ערב בשעות הערב. 

ספירה לאחור

 

אפשרות להציג ספירה לאחור לאירוע על גבי הויז'ואל בקמפיין, ועם סיום הספירה ניתן להחליף את התוכן במסר אחר.

jcdecaux digital countdown lululemon
jcdecaux digital countdown

רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו!