אנחנו ב-JCDecaux מאמינים בחדשנות מתמדת.
אנו יוצרים פתרונות פרסום יצירתיים וחדשניים התפורים לצרכי הלקוח, המושכים את תשומת לב הצרכנים ומעודדים אינטראקציה עם המותג. בקמפיינים מסוג זה ניתן לשלב אלמנטים מיוחדים כגון תנועה, ריח, תאורה או שמע, שמעצימים את האימפקט של הקמפיין, יוצרים חוויה יחודית. בכך נותר המותג ב-Top of Mind של קהל היעד, ומעצים את היתרון התחרותי שלו.
שימוש בחדשנות, הינה דרך מקורית של המותג ליצור שיח סביבו ולהגיע לחשיפה מורחבת גם במדיות נוספות.
עיטוף מלא של מתקן הפרסום
עיטוף מלא של מתקן פרסום מייעד את כל התחנה למותג עצמו, וזו דרך מעולה להבליט את המותג ולבצע פניה ישירה לקהל היעד. מיקום החדשנות, מותאם לקהל היעד והסביבה בה הוא נמצא, כמו למשל בסמוך למרכזי קניות ופנאי, צירי תנועה מרכזיים, מוסדות תרבות ועוד.
ניתן לעשות שימוש בעיטוף מלא בצד הפנימי ו/או החיצוני של התחנה, על גבי התקרה או על הגג. ככל שתשלבו יותר חלקים מהתחנה בעיטוף המלא, הבולטות של המותג במרחב הציבורי תגדל ותתפוס יותר את תשומת לב הקהל. בנוסף לתחנות ניתן לעטוף גם עמוד פריזאי (City Large) לנראות מוגדלת במרכז העיר, ו/או מכוונים. שלבו עיטוף מלא על גבי מגוון ריהוטי הרחוב של JCDecaux בקמפיין שלכם, וחזקו את נראות וזכירות המותג שלכם!
חדשנות בהתאמה אישית
עמדה אינטראקטיבית
מתקן הפרסום נמצא בגובה העיניים, נגיש לעוברים והשבים ומאפשר למותג לייצר אינטארקציה ישירה עם קהל היעד. למשל, התנסות באמצעות חלוקת דוגמיות, שימוש באופיניטור, פעילות המשלבת סמארטפון, התנסות במוצר בשטח התחנה ובסמוך לנקודת המכירה, ועוד.
חלון ראווה
החלל הפנימי של פן הפרסום יכול להפוך לבמה הקריאטיבית של המותג שלך. הוא פונה לשני כיווני התנועה, ובכך ניתן להרחיב את החשיפה לקמפיין החדשנות. חלון ראווה הוא פתרון מעולה להצגת מוצרים ואידאלי לפרסום של מותגי אופנה, הנעלה, בישום, קוסמטיקה ועוד.
פתרונות דיגיטליים
מתקני הפרסום שלנו מותקנים בגובה העיניים וניתן לשלב בהם מגוון פתרונות דיגיטליים שונים שמאפשרים לקהל לבצע אינטראקציה מעניינת עם המותג, להעביר את סיפור המותג בצורה חוויתית, ובכך ליצור חיבור רגשי עם הלקוח. קיימים רעיונות רבים לשילוב רכיבים דיגיטליים במתקני הפרסום וביחד איתנו אפשר לבנות את הפתרון הדיגיטלי המתאים ביותר למותג שלך.
בניה מיוחדת
בניה מיוחדת מאפשרת להוסיף לריהוט הרחוב אלמנטים מעוצבים המאפשרים להבליט את המסר הפרסומי ולמשוך את תשומת הלב במרחב הציבורי.