תפריט
חברת JCDecauxחתמה על הסכם פרסום של שני מסכים על גשר הדיזנגוף סנטר

בפעם הראשונה בישראל, חברת JCDecaux מאפשרת פרסום דיגיטלי על גשרים בתל אביב

JCDecaux, חברת פרסום החוצות מספר 1 בעולם חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם דיזנגוף סנטר, ותאפשר ללקוחותיה לפרסם על 2 מסכים דיגיטליים במיקום אייקוני במרכז תל אביב.
מהלך זה מצטרף להשקת מערכת מדידה, המאפשרת למפרסמים בפרסום חוצות להבין את אפקטיביות הפרסום שלהם.

השקת המסכים הדיגיטליים בדיזנגוף סנטר מהווים כניסה של JCDecaux ישראל לפרסום בפורמט גדול יותר ממה שביצעה עד כה בארץ.
מדובר במסכים דיגיטליים איכותיים, המאפשרים פרסום דינאמי, תוך חווית צפייה מותאמת למזג האוויר ולשמש הישראלית. JCDecaux ממשיכה לעמוד להוביל את תחום פרסום החוצות הבינלאומי תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים בעולם.
הפרסום בדיזנגוף סנטר מאפשר את הרחבת מגוון אפשרויות הפרסום של JCDecaux בתל אביב, ומאפשר למפרסמים להגיע לקהל איכותי ולהשפיע על דעת הקהל רגע לפני ביצוע רכישה.

לאחרונה, JCDecaux חברה לחברת GSCS ומאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע על הקהל הנחשף לפרסום דרך מערכת Re:View ויאפשרו למפרסמים למקסם את תקציב הפרסום שלהם.

שיר זכאי, מנכ"לית JCDecaux אמרה: "אני שמחה וגאה ש-JCDecaux, חברת פרסום החוצות מספר 1 בעולם, מרחיבה את פרוטפוליו המוצרים שלה בישראל ומאפשרת ללקוחותיה לפרסם במגוון פורמטים ברחבי תל אביב.
ל-JCDecaux מעל ל-30,000 מסכים דיגיטליים ברחבי העולם ואנו שמחים להרחיב את מגוון המוצרים שלנו גם בשראל, ולהמשיך ולייצר ערך למפרסמים".

JCDecaux הינה מובילה עולמית בתחום הפרסום והמדיה, המגיעה לקהלים רלוונטיים במעל ל-80 מדינות ו- 3,670 ערים ברחבי העולם. החברה נוסדה בשנת 1964 והונפקה לראשונה ב-2001.
JCDecaux ידועה בחדשנות שלה ובחיפוש האינסופי שלה אחר מצוינות והיא כיום אחת מחברות המדיה המשפיעות ביותר ברמה העולמית.

JCDecaux Israel הינה בעלת זכויות הפרסום הבלעדיות בת"א ור"ג ולה מעל ל-4,500 פני פרסום. JCDecaux ישראל פועלת תחת סטנדרטים בינלאומיים מהגבוהים בעולם, וחרטה על דגלה מדיניות של קידום חדשנות, קיימות ואיכות חסרת פשרות.
JCDecaux מאפשרת ללקוחותיה להנות מטכנולוגיות מדידה מבוססת דאטה במטרה למקסם את אפקטיביות הפרסום וההשקעה.

Published in חדשות אחרונות