תפריט
JCDecaux  העולמית משקיעה בישראל ומשיקה רשת מסכים דיגיטליים בפריים לוקיישן במרכז תל-אביב, ותאפשר ללקוחותיה בפעם הראשונה בישראל, לשלב קמפיין קלאסי ודיגיטלי, עם אפשרויות קריאטיביות, מתקדמות וחדשניות.

JCDecaux, חברת פרסום החוצות מספר 1 בעולם משיקה, בפעם הראשונה בישראל רשת מסכים דיגיטליים בריהוט הרחוב שלה בלב תל אביב. החברה צפויה להתרחב ולהציב במרכז תל אביב עוד עשרות מסכים דיגיטליים, שיצטרפו לשני גשרים דיגיטליים בדיזינגוף סנטר, זאת כחלק מכ-4,500 מתקני הפרסום של החברה הקיימים בתל-אביב ורמת גן.

בשורה זו מצטרפת למהפכת המדידה בתחום פרסום החוצות אותה JCDecaux הובילה בשנה שעברה, שאפשרה למפרסמים, לראשונה בישראל, להבין את האפקטיביות והכוח של פרסום החוצות ולמקסם את תקציבי הפרסום שלהם. השנה מגמת החדשנות מתרחבת, ו-JCDecaux תאפשר ללקוחותיה לשלב פרסום דיגיטלי דינאמי עם תנועה מלאה (Full Motion) במרכז העיר לצד פרסום חוצות קלאסי, כפי שקיים בערים רבות ברחבי העולם.

הפרסום הדיגיטלי של JCDecaux שונה מפרסום דיגיטלי אחר אותו אנחנו מכירים בישראל, מאחר ובמסכים הדיגיטליים של JCDecaux ישלבו אפשרויות פרסום מתקדמות וחדשניות, ולמעשה זו הרשת הדיגיטלית היחידה במרכז העיר תל אביב. המסכים של JCDecaux יאפשרו להתאים את המסר הפרסומי למגוון הזדמנויות צריכה ובכך להתאים גם תוכן מורכב, ולהעלות את רלוונטיות המסר ואפקטיביות הקמפיין. מחקרים רבים מראים כי מסרים המותאמים להזדמנות צריכה (קונטקסט) יוצרים עניין, מושכים תשומת לב והופכים לרלונטיים יותר עבור הצרכנים ובכך מעלים את אפקטיביות הקמפיין בלמעלה מ- 18% ביחס לכל קמפיין דיגיטל אחר. הזדמנויות הצריכה אותן יוכלו לשלב המפרסמים במסכים הדיגיטליים של JCDecaux כוללים מגוון רחב של אפשרויות, בניהן: שעה ביום, טמפרטורה, מזג אוויר, ושילוב של תוכן שהוכן עבור הסושיאל - ובכך יוכלו להוציא את הדיגיטל גם למימד הפיזי, לחסוך בעלויות הפקה ולשלב את ה- DOOH כחלק מאסטרטגית פרסום רב ערוצית (Multi Channel)

השילוב של קמפיין קלאסי עם קמפיין דיגיטלי במרכז העיר, יאפשר למפרסמים להנות מהיתרונות של שני העולמות- מצד אחד, הפרסום הקלאסי התורם לרפטיציה משמעותית, כיוון שרואים את הפרסום בכל מקום בעיר, דבר המוביל להשארת המותג ב-TOM של הצרכן לאורך זמן. מצד שני, הפרסום הדיגיטלי המאפשר העברת סיפור המותג תוך שילוב של תנועה וגמישות קריאטיבית, המושכים את תשומת הלב של קהל היעד ומאפשרים ליצור אינטראקציה רלוונטית עם הלקוח, ובכך מחזקים את אפקטיביות הפרסום ואת הזכירות הבלתי-נעזרת של המותג. כמו כן, היתרון היחסי של פרסום החוצות ביחס למדיות אחרות, מבוסס על העובדה שעל פרסום חוצות עירוני אי אפשר לדלג. הוא נמצא בגובה העיניים, וממוקם ב- Last Mile. בנוסף, מחקרים רבים מראים כי כאשר אנשים נמצאים מחוץ לביתם הם פנויים יותר לקלוט מסרים ומקבלים את המסר בצורה חיובית ומהימנה יותר.

המסכים הדיגיטליים של JCDecaux עומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים. המסכים ברזולוצית Full HD, היוצרת תמונה חדה, צבעוניות מרהיבה ונראות איכותית. מסכי JCDecaux  נבחרו במיוחד עבור תנאי מזג אוויר קיצוניים והותאמו לשמש הישראלית בכך שמווסתים את רמת האור על המסך בהתאם לתנאי המאור והשמש ולכן שומרים על איכות ואחידות נראות הקמפיין במהלך כל שעות היממה.

שיר זכאי, מנכ"לית JCDecaux אמרה :"אני שמחה וגאה ש-JCDecaux, חברת פרסום החוצות מספר 1 בעולם, ממשיכה להוביל מהלכים כל כך מתבקשים בשוק פרסום החוצות בישראל, ומאפשרת למפרסמים לשלב את פרסום החוצות הקלאסי יחד עם פורמט דיגיטלי, כפי שקורה כבר שנים רבות ברחבי העולם. אנחנו סבורים ובטוחים כי העובדה שאי אפשר לדלג על פרסום החוצות במרכז העיר, בשילוב אפשרויות הפרסום הרבות יביאו ערך מוסף משמעותי למפרסמים וימקסמו את החשיפה של המותגים. רשת המסכים של JCDecaux עומדת בסטנדרט בינלאומי מחמיר, המסכים מותאמים לסביבה העירונית, ואדפטיביים לרמת האור והשמש ובכך שומרים על איכות ואחידות נראות הקמפיין במהלך כל שעות היממה. אני מאמינה כי שילוב המסכים הדיגיטליים בקמפיינים יאפשר למפרסמים למקסם את אפקטיביות הקמפיין תוך שימוש בקריאטיביות והדגשת היתרונות הרבים של פרסום החוצות, בניהם רפטיציה גבוהה, עלות נגיעה נמוכה לצד העובדה כי פרסום החוצות שלנו נמצא ב-Last mile של המסע הצרכני.

Published in חדשות אחרונות, about #City, #Bus, #Products, #Bus Shelter, #Digital