תפריט
  • He-En

הקמפיין של רשת הסופרמרקטים AM:PM הגיע לקהל היעד הנכון בזמן הנכון ובאמצעות המדיה הנכונה. עם תחנות ממותגות ברחבי תל אביב, שיוצרות נראות מוגברת למותג ומציעות גרביים חמות לכל מי שנרטב בסערה.

ב-JCDecaux, אנו מאמינים בחדשנות מתמדת, יצירת פתרונות פרסום יצירתיים וחדשניים המותאמים לצרכי הלקוח, שמושכים תשומת לב ומעודדים אינטראקציה עם המותג. במקרה זה, עזרנו ל-AM:PM, רשת סופרמרקטים מובילה, למשוך לקוחות בימי הגשם של תל אביב. על ידי עיטוף תחנות האוטובוס ליד סניפיהם, יצרנו תחנות ממותגות שמושכות תשומת לב.

התחנה שילבה חוויה אינטראקטיבית מיוחדת כדי לספק ערך אמיתי, של חלוקת גרביים חמות ויבשות ללא תשלום, מה שהבטיח נוחות לעוברים ושבים בימי גשם, תוך יצירת חוויה בלתי נשכחת. 

הקמפיין זכה לסיקור תקשורתי משמעותי וחיבר בהצלחה את AM:PM עם קהל היעד. בכך המותג נשאר ב-top of mind, חיזק את היתרון התחרותי שלו ואת הקשר עם לקוחותיו.

קמפיינים משולבי חדשנות הם כלי עוצמתי למותגים לעורר שיח, לזכות בסיקור תקשורתי ולהגביר את החשיפה בכל ערוצי המדיה.

 

Published in latest News