תפריט

פרסום חוצות. מדיה יעילה, מדידה וחדשנית.

פרסום חוצות. מדיה יעילה, מדידה וחדשנית.

 

אנו חיים בעידן של התחדשות עירונית ודיגיטלית. כ- 70% מתושבי מדינת ישראל חיים בסביבה עירונית והם מבלים שעות רבות מחוץ לבית. השהות הארוכה בסביבה העירונית מחוץ לבית, מביאה לכך שהתושבים מודעים יותר ושמים לב לשינויים בסביבה העירונית שלהם. בהשוואה למדיות אחרות, שילוט החוצות מאפשר גמישות גבוהה וריבוי מסרים באותו קמפיין בעלויות נמוכות ומאפשר להרחיב את החשיפה לקהל רחב ככל הנדרש.

 

JCDecaux שמחה להוביל מהפכה בתחום פרסום החוצות בישראל, ותאפשר ללקוחותיה להבין את אפקטיביות הפרסום שלהם באמצעות מערכת מדידה חדשנית.
המערכת החדשה, מבצעת ניטור וניתוח נתונים ראשון מסוגו בענף פרסום החוצות ותסייע למפרסמים בבניית תמהיל מדיה מיטבי ומקסום תקציבי הפרסום

מרוץ הלילה של תל אביב

פרסום חוצות. חיזוק המודעות ותפיסת המותג.

95% מעובדי החברה הם ישראלים
חיזוק המותגהמותג שלך נצרב בתודעת הקהל
השפעה מוחשיתאתה יכול לחוש בהשפעה של הפרסום ע"י גידול במכירות
תוצאות מדידותהשפעת הפרסום ניתנת למדידה ע"י נתונים כמותיים
בחרו מתקן פרסום

 

פרסום חוצות. לא עוד שלט על הדרך.

פרסום חוצות לא ניתן לכבות, לא ניתן להריצו קדימה, לזפזפ אותו לערוץ אחר או לדפדף הלאה. פרסום חוצות הוא פרסום שלא ניתן להתעלם ממנו, הקהל שחולף על פניו לא יכול להימנע ממנו והמסר עובר אליו בעל כורחו בין אם הוא הולך ברגל, ממתין לאוטובוס או נוסע לצידו. במקרים מסוימים פרסום חוצות משפיע אפילו יותר מאשר הפרסום במדיה הדיגיטלית ( למשל אצל קהל בגילאים 15-24).
 
מחקרים מראים כי במונחים של אחוז חשיפה למותג, פרסום חוצות נמצא יעיל יותר מאשר פרסום מסורתי בטלויזיה, במגזינים ואפילו באינטרנט. 
פרסום חוצות הוא אמצעי המדיה היחיד שנספר כחשיפה מיד כשהעיניים פוגשות את הפרסום, ולא לאחר כמה שניות של צפייה, או האזנה. זה או שנחשפת לפרסום החוצות או שלא.

לחיזוק המותג והגברת החשיפה והאימפקט של הקמפיין, לא די בפרסום במדיה אחת אלא יש לשמור על תמהיל ושילוב של פרסום חוצות בצורה נרחבת. אמנם הפרסום במדיה דיגיטלית הוא המילה האחרונה אך אין הוא סותר שימוש בפרסום חוצות. ההיפך, פרסום חוצות קריאייטיבי בצירוף מדיה דיגיטלית מגדיל את החשיפה לקמפיין ברמה עולמית.    

פתרונות פרסום החוצות שלנו