תפריט

ערוץ מדיה ישיר וקבוע

כמי שהיתה החברה החלוצה בתחומה, JCDecaux היא אחת מחברות המדיה הגדולות בעולם. למעשה, למתקני הפרסום שלנו נחשפים ברחבי העולם מעל ל-410 מליון איש מדי יום. הפריסה שלנו שלנו מעוצבת ונבנית בצורה שתבטיח חשיפה מקסימלית להולכי רגל, לנוסעים ולנהגים בדרכים. מתקני הפרסום שלנו מאפשרים נראות אופטימלית עם רפטיציה גבוהה המבטיחה את העברת המסר בכיסוי מקסימלי.  

 

הדור של היום חי בעידן דיגיטלי ומובּילי. הוא נייד ומחובר בכל העת למידע, לטכנולוגיה, הוא כל הזמן בתנועה ונמצא יותר ויותר בסביבה האורבנית מחוץ לבית. זהו דור סקרן שבוחן ובודק את החידושים בכל עת, זה דור ששבר את החוקים ומסנן לעצמו את המידע והתכנים הספציפיים שמעניינים אותו כך שקשה להגיע אליו ולהעביר לו מסר פרסומי. JCDecaux מפתחת בכל עת פתרונות חדשניים ויצירתיים אשר בשילוב לפריסה ייחודית ומדוייקת מאפשרים חשיפה ותשומת לב של דור "בעייתי" זה.  

לראשונה בישראל- מדידת פרסום חוצות

JCDecaux ממשיכה לחדש, ובפעם הראשונה בישראל מובילה מהלך ענפי של מדידת פרסום חוצות על ידי שימוש במערכת Re:View.
המהלך יאפשר למפרסמים, משרדי הפרסום ומשרדי המדיה לבחון את מהלכי הפרסום שלהם ולהבטיח את מקסום תקציב הפרסום, על-ידי יצירת ערך למפרסמים והבנת אפקטיביות מדיית פרסום החוצות. הנתונים הכמותיים אותם יקבלו הלקוחות, יאפשרו להבין את כמות החשיפה לפרסום (Impression), כמות האנשים הנחשפים לפרסום (Unique) ואת תדירות הפרסום (Frequency), יחד עם תקציב ההשקעה בפרסום ניתן יהיה לחשב את עלות הנגיעה (CPM) ולהבין בכל קמפיין, בהתאם לפריסת המדיה את יחס החזר ההשקעה.

בנוסף לנתוני המדידה, מערכת Re:View מציגה פילוח סוציו-דמוגרפי של הקהלים כמו מגדר, גיל, עיר מגורים וכו', כל זאת תוך שמירה על פרטיות הצרכנים ועמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים (GDPR, CCPA). אפשרות המדידה תאפשר למפרסמים להבין את רמת אפקטיביות והכוח של פרסום החוצות עוד בשלב תכנון תמהיל הפרסום, ליצור התאמה לצרכים השיווקיים ולמקסם את יחס החזר ההשקה שלהם.

חדשנות, תחנת אוטובוס - אדידס

מתקני הפרסום של JCDecaux פרוסים בישראל במרכז גוש דן, על גבי ריהוט רחוב. 

בתל אביב ורמת גן ניתן למצוא מרכזי בילוי רבים, מרכזי עסקים מקומיים וארציים, אזורי פנאי וספורט אליהם מגיעים אנשים מכל רחבי הארץ. בערים אלו עוברים צירי תנועה מרכזיים המובילים לערים מרכזיות בארץ. פריסת המתקנים האופטימלית שלנו בערים אלו בסמוך לאזורי הבילוי ומרכזי הקניות יוצרת מודעות לפרסום ומאפשרת ליצור העדפה של המותג בסמוך למועד ומקום הרכישה.

הישראלי נמצא בממוצע 11 שעות מחוץ לבית מתוכן, בממוצע, שעתיים בדרכים, וממתין בתחנות האוטובוס בממוצע של כחצי שעה ביום. פריסת המתקנים ברחובות העיר וציריה המרכזיים מבטיחה חשיפה של מגוון קהלים רחב ומכל גווני הקשת של האוכלוסייה הישראלית. קמפיין פוסטרים על מתקני הפרסום של JCDecaux אשר פרוס על תחנות אוטובוס, מכווני תנועה או מתקני פרסום חוצות אחרים, נהנה מחשיפה יומית של כ-3 מיליון עוברי אורח, החשיפה המשמעותית למתקני הפרסום שלנו מביאה את עלות הנגיעה (CPM) לנמוכה ביחס למדיות אחרות. חשוב לציין כי נתון זה אינו כולל 3.6 תיירים בשנה אשר נחשפים למתקני הפרסום שלנו בביקורם בתל אביב ורמת גן. בהשוואה לסוגי המדיה האחרים, פרסום חוצות הוא הפרסום היחיד שניתן לייעד אותו במיוחד לתיירים.

מרתון תל אביב

פתרונות פרסום החוצות שלנו