תפריט

JCDecaux הינה חברת פרסום החוצות הראשונה שהובילה את השינוי בישראל והשיקה את מערכת Re:View המאפשרת למפרסמים, משרדי הפרסום ומשרדי המדיה לבחון את מהלכי הפרסום שלהם ולהבטיח את מקסום תקציבי הפרסום עוד בשלב תכנון תמהיל המדיה, בדומה לשוק פרסום החוצות בעולם ולמדיות החדשות.

 

מעל עשור של ניסיון מוכח במדידה בשוק האמריקאי

נתוני המדידה הינם תוצר של פלטפורמה טכנולוגית המנוהלת ע"י חברת DECELL, המבצעת ניתוח ביג-דאטה והסקה מבוססת על בינה מלאכותית. לחברת  DECELL ניסיון של מעל עשור בתחום זה והיא מקיימת פעילות דומה בארה"ב, שם היא מפעילה מאז שנת 2017 פאנל מדידה עבור Geopath ואיגוד פרסום החוצות האמריקאי (OAAA).

איך זה עובד?

הנתונים האנונימיים מתקבלים ממספר מקורות שעומדים בסטנדרט בינלאומי, נבדקו ואושרו ע"י מחלקת הדאטה הבינ"ל של JCDecaux.

JCDecaux_Israel_measurment

לטובת המדידה הורכב פאנל של כמיליון איש, המייצג את אוכלוסיית מדינת ישראל. על בסיס המידע שנאסף מיושם אלגוריתם הכולל שיטות כיול שונות, כאשר לא רק נתוני קרבה נלקחים בחשבון, אלא גם קריטריונים התורמים לפוטנציאל חשיפה, כגון: נראות וכיווניות.

JCDecaux_Israel_measurment
jcdecaux tel aviv Bait Vagag campaign

הנתונים אותם ניתן לקבל באמצעות מערכת המדידה:

JCDecaux_Israel_measurment_icons

בנוסף לנתוני המדידה, מערכת Re:View מציגה פילוח סוציו-דמוגרפי של הקהלים כמו מגדר, גיל, עיר מגורים, תוך שמירה על פרטיות הצרכנים ועמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים (GDPR, CCPA). בעתיד, צפויים להיות מוצגים מיידעים נוספים, כגון: זמני חשיפה, מגזרים, לייף סטייל ועוד.

מוזמנים לפנות אלינו כבר בשלב תכנון הקמפיין כדי להבין מה פוטנציאל הקמפיין שלכם על גבי ריהוט הרחוב שלנו.

 

רוצים לשמוע עוד?

פנו אלינו כבר בשלב תכנון הקמפיין כדי להבין את פוטנציאל הקמפיין שלכם על גבי המתקנים שלנו

Discover more about