פרסום חוצות מאפשר חשיפה רחבה ומשמעותית של הולכי רגל ותנועת כלי תחבורה
פרסום חוצות. למה זה עובד?
ידעתם ש-43% מהגולשים חוסמים פרסומות אונליין? ואפילו יותר כאשר מדובר בדור צעיר יותר. מנתונים של חברת המחקר Connect נמצא כי 69% מצרכני דור ה-Z משתמשים בחוסמי פרסומות כאשר הם גולשים בערוצים דיגיטליים. לעומת זאת, פרסום חוצות הוא מדיה שלא ניתן לכבות, להריץ קדימה, לזפזפ או לדפדף הלאה.
על ידי חשיפה רפטטיבית בולטת ומושכת את העין בסביבה העירונית, פרסום חוצות הוא מדיה מעולה למותגים שרוצים ליצור מודעות ולעורר מעורבות עם הקהלים שלהם.
מדיה אמינה
בעולם שבו נראה כי בניית אמון למותגים נעשית קשה יותר ויותר, פרסום חוצות הוא אחת המדיות היותר מהימנות שיש. לפרסום חוצות יש יכולת ייחודית לבנות אמון ולפתח שיח אפילו במדיות פרסום מקבילות (למשל בדיגיטל או בטלויזיה), וכאשר צרכנים חוזרים ורואים את הפרסום, זה מייצר אצלם תחושה של היכרות ואמון. מחקרים מראים שכ- 55% מהנחשפים לפרסום חוצות, תופסים את המותג כאמין יותר.
מחזק את האפקטיביות של כל מדיה אחרת
הוכח כי שילוב של קמפיין חוצות בתמהיל המדיה השיווקי, מעלה את האפקטיביות של כל קמפיין אחר:
ריהוט רחוב קלאסי ודיגיטלי יוצר מעורבות והנעה לפעולה, כיוון שהוא ממוקם לא רק בגובה העיניים, אלא גם ב- Last Mile של המסע הצרכני - בסמוך לנקודות המכירה וקבלת החלטת הרכישה.
Source: Poster Advertising Studies, Nielsen, Diane Williams ,2017
מדיה מדידה
בעבר, פרסום החוצות בישראל לא אפשר מדידה כמותית כלל, אף שבעולם האפשרות הזו היתה קיימת שנים רבות.
JCDecaux היתה חברת המדיה הראשונה שהובילה את השינוי בישראל, וחתמה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו לשימוש במערכת Re:View. מערכת המאפשרת למפרסמים, משרדי הפרסום ומשרדי המדיה לבחון את מהלכי הפרסום שלהם ולהבטיח את מקסום התקציב המדיה תוך בחינת אפקטיביות הפרסום וה- ROI.
המערכת מאפשרת קבלת נתונים מפולחים כמו גם מידע לגבי:
אתר זה עושה שימוש ב"עוגיות" (Cookies) ו/או טכנולוגיות דומות לאיסוף נתוני גלישה ולצורך שיפור חווית המשתמש. בהמשך הגלישה באתר זה הינך מסכים/ה לשימוש בטכנולוגיות אלו. למידע נוסף על "עוגיות" ו/או שינוי ההגדרות לחץ/י כאן